Skip to main content

ایُّوب 42:15


اور اُس ساری سرزمِین میں اَیسی عَورتیں کہِیں نہ تِھیں جو ایُّوب کی بیٹِیوں کی طرح خُوب صُورت ہوں اور اُن کے باپ نے اُن کو اُن کے بھائِیوں کے درمِیان مِیراث دی۔

ایُّوب 42:15

1تب ایُّوب نے خُداوند کو یُوں جواب دِیا:-
2مَیں جانتا ہُوں کہ تُو سب کُچھ کر سکتا ہے
اور تیرا کوئی اِرادہ رُک نہیں سکتا۔
3یہ کَون ہے جو نادانی سے مصلحت پر پردہ ڈالتا ہے؟
لیکن مَیں نے جو نہ سمجھا وُہی کہا
یعنی اَیسی باتیں جو میرے لِئے نِہایت عجِیب تِھیں جِن
کو مَیں جانتا نہ تھا۔
4مَیں تیری مِنّت کرتا ہُوں سُن۔ مَیں کُچھ
کہُوں گا۔
مَیں تُجھ سے سوال کرُوں گا۔ تُو مُجھے بتا۔
5مَیں نے تیری خبر کان سے سُنی تھی
پر اب میری آنکھ تُجھے دیکھتی ہے
6اِس لِئے مُجھے اپنے آپ سے نفرت ہے
اور مَیں خاک اور راکھ میں تَوبہ کرتا ہُوں۔
حاصِل کلام
7اور اَیسا ہُؤا کہ جب خُداوند یہ باتیں ایُّوب سے کہہ چُکا تو اُس نے الِیفز تیمانی سے کہا کہ میرا غضب تُجھ پر اور تیرے دونوں دوستوں پر بھڑکا ہے کیونکہ تُم نے میری بابت وہ بات نہ کہی جو حق ہے جَیسے میرے بندہ ایُّوب نے کہی۔ 8پس اب اپنے لِئے سات بَیل اور سات مینڈھے لے کر میرے بندہ ایُّوب کے پاس جاؤ اور اپنے لِئے سوختنی قُربانی گُذرانو اور میرا بندہ ایُّوب تُمہارے لِئے دُعا کرے گا کیونکہ اُسے تو مَیں قبُول کرُوں گا تاکہ تُمہاری جہالت کے مُطابِق تُمہارے ساتھ سلُوک نہ کرُوں کیونکہ تُم نے میری بابت وہ بات نہ کہی جو حق ہے جَیسے میرے بندہ ایُّوب نے کہی۔
9سو اِلیفز تیمانی اور بِلدد سُوخی اور ضُوؔفر نعماتی نے جا کر جَیسا خُداوند نے اُن کو فرمایا تھا کِیا اور خُداوند نے ایُّوب کو قبُول کِیا۔
10اور خُداوند نے ایُّوب کی اسِیری کو جب اُس نے اپنے دوستوں کے لِئے دُعا کی بدل دِیا اور خُداوند نے ایُّوب کو جِتنا اُس کے پاس پہلے تھا اُس کا دو چند دِیا۔ 11تب اُس کے سب بھائی اور سب بہنیں اور اُس کے سب اگلے جان پہچان اُس کے پاس آئے اور اُس کے گھر میں اُس کے ساتھ کھانا کھایا اور اُس پر نَوحہ کِیا اور اُن سب بلاؤں کے بارے میں جو خُداوند نے اُس پر نازِل کی تِھیں اُسے تسلّی دی۔ ہر شخص نے اُسے ایک سِکّہ بھی دِیا اور ہر ایک نے سونے کی ایک بالی۔
12یُوں خُداوند نے ایُّوب کے آخِری ایّام میں اِبتدا کی نِسبت زِیادہ برکت بخشی اور اُس کے پاس چَودہ ہزار بھیڑ بکرِیاں اور چھ ہزار اُونٹ اور ہزار جوڑی بَیل اور ہزار گدھیاں ہو گئِیں۔ 13اُس کے سات بیٹے اور تِین بیٹِیاں بھی ہُوئِیں۔ 14اور اُس نے پہلی کا نام یمِیمہ اور دُوسری کا نام قصِیعاؔہ اور تِیسری کا نام قرن ہپُّوک رکھّا۔ 15اور اُس ساری سرزمِین میں اَیسی عَورتیں کہِیں نہ تِھیں جو ایُّوب کی بیٹِیوں کی طرح خُوب صُورت ہوں اور اُن کے باپ نے اُن کو اُن کے بھائِیوں کے درمِیان مِیراث دی۔
16اور اِس کے بعد ایُّوب ایک سو چالِیس برس جِیتا رہا اور اپنے بیٹے اور پوتے چَوتھی پُشت تک دیکھے۔ 17اور ایُّوب نے بُڈّھا اور عُمر رسِیدہ ہو کر وفات پائی۔ 


Scriptures are from the Revised Urdu Holy Bible © Pakistan Bible Society, 1970, 2010.
Job 42:15


female